✅ Починаючи з 1 листопада 2025 року, подати заяву на відстрочку можна буде двома способами:
-особисто у ЦНАП ;
-онлайн - через мобільний застосунок «Резерв+».
‼⚠Територіальні центри комплектування такі заяви більше не приймають.
⭕ Важлива інформація для заявників
📌 Режим прийому:
З 03 листопада прийом заяв відбуватиметься у режимі живої черги, без попереднього запису. ЦНАП має обмежену пропускну спроможність, тому після закінчення часу прийому - подача документів буде припинена.
📌 Особисте звернення:
Заяву про відстрочку громадянин подає виключно ОСОБИСТО. ‼ Представники, родичі або адвокати не мають права подавати документи замість військовозобов’язаного. ‼‼
📌 Без консультацій:
Адміністратор ЦНАП НЕ КОНСУЛЬТУЄ щодо підстав або видів відстрочки. Його завдання - прийняти заяву та передати її до ТЦК. Тому, перед візитом заявник має чітко знати підставу, за якою подає заяву, і мати повний пакет документів відповідно до вимог Постанови №560.
📌 Обов’язкові умови:
Для подання заяви потрібно мати ЗАРЕЄСТРОВАНУ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ із зареєстрованим українським доменом. Без електронної пошти прийом документів неможливий. Якщо ви вже подали заяву через «Резерв+», повторно звертатися до ЦНАП не потрібно - попередня заява перебуває на розгляді.
📌 ‼Хто ухвалює рішення:
ЦНАП лише приймає документи та передає їх до територіального центру комплектування в електронній формі. Рішення про надання або відмову у відстрочці ухвалює виключно ТЦК, а не адміністратор ЦНАП.
📌 Строк розгляду:
Орієнтовний термін розгляду заяви - до 7 робочих днів. У разі, якщо подані документи потребують додаткового вивчення чи перевірки, строк розгляду може бути продовжений до 15 робочих днів. У разі позитивного рішення інформацію можна перевірити у застосунку «Резерв+» або уточнити у ЦНАП. У разі відмови повідомлення буде надіслане на електронну пошту заявника.
📌 Відповідальність заявника:
За достовірність та актуальність поданих документів відповідає виключно заявник. Якщо документи застарілі або містять неточності, ЦНАП не несе відповідальності за можливу відмову у відстрочці.
📌 Послуга надається за принципом екстериторіальності, тобто незалежно від зареєстрованого місця проживання
📌 Обмеження щодо категорій осіб:
ЦНАП не приймає документи на відстрочку від військовозобов’язаних, які належать до категорій: співробітники СБУ та інших розвідувальних органів; особи, передбачені пунктом 1 (бронювання) та підпунктами 16–23 частини 1 статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» (зокрема державні службовці, судді, дипломати, народні депутати тощо).
📲 Рекомендуємо, за можливості, скористатися застосунком «Резерв+». Процедура оформлення через ЦНАП і через «Резерв+» є ідентичною, тому онлайн-спосіб дозволить заощадити час і уникнути черг.
✅ У застосунку «Резерв +» можна оформити онлайн 9 типів відстрочки і більшість з них за наявності інформації про підстави в державних реєстрах продовжуватимуться АВТОМАТИЧНО.
❌У ЦНАП не здійснюватиметься:
1. Автоматичне продовження відстрочок
2. Взяття особи на військовий облік
3. Оновлення військово-облікових даних
4. Надання відстрочки військовозобов’язаним СБУ чи інших розвідувальних органів
5. Оформлення відстрочки особам, передбаченим п. 1 (бронювання) та п.п. 16-23 (держслужбовці, політики, дипломати, судді тощо) ч. 1 ст. 23 Закону про мобілізацію
‼‼Послуга є безоплатною.
🗂 З переліком документів, необхідних для кожної категорії громадян, можна ознайомитися за посиланням:
🔗 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/560-2024-%D0%BF#n361
📍Прийом здійснюється за адресою: селище Сарата, вул. Крістіана Вернера , буд. 84, перший поверх.
☎ Телефон для довідок: 0962534013
Ми працюємо для вашої зручності та дотримуємося єдиних державних стандартів у наданні адміністративних послуг.