Звернення громадян

Звернення громадян

Розпорядження селищного голови від 23.01.2024 року № 20-ОД "Про затвердження графіку особистого, виїздного прийому громадян керівництвом ради та виконавчого комітету Саратської селищної ради"

Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян протягом І кварталу 2025 року, що надійшли до Саратської селищної ради

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом Саратської селищної ради протягом І кварталу 2025 року, з метою підвищення благополуччя населення, зростання соціальних стандартів життя мешканців громади, проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.

Селищною радою здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян.

  • На апаратних нарадах при селищному голові розглядаються питання про стан роботи із розгляду звернень громадян протягом року;
  • Забезпечено функціонування телефонної «гарячої» лінії селищної ради (048-48-2-12-94);
  • Затверджено графіки особистого та виїзних прийомів громадян керівництвом селищної ради та старост.

Протягом І кварталу 2025 року до селищної ради надійшло 291 заява, звернулось до керівництва на особистий прийом 19 особа.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян протягом І кварталу 2024 року це:

Питання соціального захисту населення громади – 180 заяв;

Питання земельних відносин – 63 заяви;

Питання з питань захисту дітей – 1 заява;

Питання квартирного обліку мешканців громади – 2 заяви;

Інші питання (скарги на сусідів, охорона правопорядку та ін.) – 64 заяви.

За результатами розгляду вирішено позитивно 285 звернення, відмовлено у задоволені на підставі протоколів комісії та рішень виконавчого комітету у зв’язку з відсутністю підстав для вирішення питань по 5 зверненням, надано роз’яснення 19 особам, 1 звернення направлено для виконання за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян".

Усі питання керівництво селищної ради намагається вирішувати позитивно, відповідно чинного законодавства, в установлені строки.

Селищна рада створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».


Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян протягом 2024 року, що надійшли до Саратської селищної ради

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом Саратської селищної ради протягом 2024 року, з метою підвищення благополуччя населення, зростання соціальних стандартів життя мешканців громади, проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.

Селищною радою здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян.

  • На апаратних нарадах при селищному голові розглядаються питання про стан роботи із розгляду звернень громадян протягом року;
  • Забезпечено функціонування телефонної «гарячої» лінії селищної ради (048-48-2-12-94);
  • Затверджено графіки особистого та виїзних прийомів громадян керівництвом селищної ради та старост.

Протягом 2024 року до селищної ради надійшло 994 заяв, звернулось до керівництва на особистий прийом 107 особа.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян протягом 2024 року це:

Про виділення матеріальної допомоги на лікування та скрутне становища – 270 заяв;

Про виділення матеріальної допомоги учасникам війни, учасникам бойових дій, учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 404 заяв;

Питання земельних відносин – 197 заяви;

Питання квартирного обліку мешканців громади – 1 заява;

Питання благоустрою – 11 заяв;

Інші питання (скарги на сусідів, охорона правопорядку та ін.) – 218 заяв.

За результатами розгляду вирішено позитивно 952 звернення, відмовлено у задоволені на підставі протоколів комісії та рішень виконавчого комітету у зв’язку з відсутністю підстав для вирішення питань по 34 зверненням, надано роз’яснення 107 особам, 8 звернень згідно з пунктом 9.5 Класифікатора звернень громадян, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 858 направлено на розгляд за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”

Селищна рада створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».


Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян протягом 2023 року, що надійшли до Саратської селищної ради

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом Саратської селищної ради протягом 2023 року, з метою підвищення благополуччя населення, зростання соціальних стандартів життя мешканців громади, проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.

Селищною радою здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян.

  • На апаратних нарадах при селищному голові розглядаються питання про стан

роботи із розгляду звернень громадян протягом року;

  • Забезпечено функціонування телефонної «гарячої» лінії селищної ради (048-48

2-12-94);

  • Затверджено графіки особистого та виїзних прийомів громадян керівництвом

селищної ради та старост.

Протягом 2023 року до селищної ради надійшло 858 заяв, звернулось до керівництва на особистий прийом 121 особа.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян протягом 2023 року це:

- про виділення матеріальної допомоги на лікування та скрутне становища – 303 заяви;

- про виділення матеріальної допомоги учасникам війни, учасникам бойових дій, учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 230 заяв;

- питання земельних відносин – 202 заяви;

- питання квартирного обліку мешканців громади –3 заяви;

- питання благоустрою – 33 заяви;

- інші питання (скарги на сусідів, охорона правопорядку та ін.) – 208 заяв.

За результатами розгляду вирішено позитивно 829 звернень, відмовлено у задоволені на підставі протоколів комісії та рішень виконавчого комітету у зв’язку з відсутністю підстав для вирішення питань по 29 зверненням, надано роз’яснення 121 особі.

Усі питання керівництво селищної ради намагається вирішувати позитивно, відповідно чинного законодавства, в установлені строки.

Селищна рада створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».


Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян протягом 2022 року,

що надійшли до Саратської селищної ради

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом Саратської селищної ради протягом 2022 року, з метою підвищення благополуччя населення, зростання соціальних стандартів життя мешканців громади, проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.

Селищною радою здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян.

- На апаратних нарадах при селищному голові розглядаються питання про стан роботи із розгляду звернень громадян протягом року;

- Забезпечено функціонування телефонної «гарячої» лінії селищної ради (048-48-2-12-94);

- Затверджено графіки особистого та виїзних прийомів громадян керівництвом селищної ради та старост.

Протягом 2022 року до селищної ради надійшло 886 заяв, звернулось до керівництва на особистий прийом 203 особи, всього 1089 звернень.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян протягом 2022 року це:

  • Питання земельних відносин – 518 заяв;

- Про виділення матеріальної допомоги на лікування та скрутне становища – 305 заяв;

- Питання квартирного обліку мешканців громади –3 заяви;

- Питання благоустрою –25 заяв;

- Інші питання (скарги на сусідів, охорона правопорядку та ін.) – 238 заяв.

На виконання «Комплексної Програми соціальної підтримки населення Саратської селищної територіальної громади на 2021-2022 роки» із селищного бюджету у 2022 році виплачено одноразову матеріальну допомогу на лікування та скрутне становище громадянам 896,0 тис. гривень.

Надано матеріальної допомоги громадянам, які проживають на території Саратської селищної територіальної громади до Дня захисників і захисниць України, військовослужбовцям, які зазнали поранення під час військової агресії російської федерації проти України, до Дня пам’яті Чорнобильської трагедії на загальну суму 596,0 тис. гривень.

За результатами розгляду вирішено позитивно 761 звернення, відмовлено у задоволені на підставі протоколів комісії та рішень виконавчого комітету у зв’язку з відсутністю підстав для вирішення питань по 108 зверненням, надано роз’яснення 220 особам.

Протягом 2022 року на гарячу лінію Білгород-Дністровської РВА звернулось 41 особа, по яким надано відповіді.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян це:

  • Питання гуманітарної допомоги у вигляді продуктів харчування – 11 заяв;
  • Про перейменування вулиць, села від одної особи надійшло – 9 заяв;
  • Питання благоустрою надійшло від одної особи – 8 заяв;
  • Інші питання (компенсація за проїзд пільговиків, надання ліків, придбання книг та ін.) – 13 заяв.

Усі питання керівництво селищної ради намагається вирішувати позитивно, відповідно чинного законодавства, в установлені строки.

Селищна рада створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Поділитися: