Звернення громадян

Розпорядження селищного голови від 23.01.2024 року № 20-ОД "Про затвердження графіку особистого, виїздного прийому громадян керівництвом ради та виконавчого комітету Саратської селищної ради"

Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян протягом 2023 року, що надійшли до Саратської селищної ради

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом Саратської селищної ради протягом 2023 року, з метою підвищення благополуччя населення, зростання соціальних стандартів життя мешканців громади, проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.

Селищною радою здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян.

  • На апаратних нарадах при селищному голові розглядаються питання про стан

роботи із розгляду звернень громадян протягом року;

  • Забезпечено функціонування телефонної «гарячої» лінії селищної ради (048-48

2-12-94);

  • Затверджено графіки особистого та виїзних прийомів громадян керівництвом

селищної ради та старост.

Протягом 2023 року до селищної ради надійшло 858 заяв, звернулось до керівництва на особистий прийом 121 особа.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян протягом 2023 року це:

- про виділення матеріальної допомоги на лікування та скрутне становища – 303 заяви;

- про виділення матеріальної допомоги учасникам війни, учасникам бойових дій, учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 230 заяв;

- питання земельних відносин – 202 заяви;

- питання квартирного обліку мешканців громади –3 заяви;

- питання благоустрою – 33 заяви;

- інші питання (скарги на сусідів, охорона правопорядку та ін.) – 208 заяв.

За результатами розгляду вирішено позитивно 829 звернень, відмовлено у задоволені на підставі протоколів комісії та рішень виконавчого комітету у зв’язку з відсутністю підстав для вирішення питань по 29 зверненням, надано роз’яснення 121 особі.

Усі питання керівництво селищної ради намагається вирішувати позитивно, відповідно чинного законодавства, в установлені строки.

Селищна рада створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».


Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян протягом 2022 року,

що надійшли до Саратської селищної ради

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом Саратської селищної ради протягом 2022 року, з метою підвищення благополуччя населення, зростання соціальних стандартів життя мешканців громади, проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.

Селищною радою здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян.

- На апаратних нарадах при селищному голові розглядаються питання про стан роботи із розгляду звернень громадян протягом року;

- Забезпечено функціонування телефонної «гарячої» лінії селищної ради (048-48-2-12-94);

- Затверджено графіки особистого та виїзних прийомів громадян керівництвом селищної ради та старост.

Протягом 2022 року до селищної ради надійшло 886 заяв, звернулось до керівництва на особистий прийом 203 особи, всього 1089 звернень.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян протягом 2022 року це:

  • Питання земельних відносин – 518 заяв;

- Про виділення матеріальної допомоги на лікування та скрутне становища – 305 заяв;

- Питання квартирного обліку мешканців громади –3 заяви;

- Питання благоустрою –25 заяв;

- Інші питання (скарги на сусідів, охорона правопорядку та ін.) – 238 заяв.

На виконання «Комплексної Програми соціальної підтримки населення Саратської селищної територіальної громади на 2021-2022 роки» із селищного бюджету у 2022 році виплачено одноразову матеріальну допомогу на лікування та скрутне становище громадянам 896,0 тис. гривень.

Надано матеріальної допомоги громадянам, які проживають на території Саратської селищної територіальної громади до Дня захисників і захисниць України, військовослужбовцям, які зазнали поранення під час військової агресії російської федерації проти України, до Дня пам’яті Чорнобильської трагедії на загальну суму 596,0 тис. гривень.

За результатами розгляду вирішено позитивно 761 звернення, відмовлено у задоволені на підставі протоколів комісії та рішень виконавчого комітету у зв’язку з відсутністю підстав для вирішення питань по 108 зверненням, надано роз’яснення 220 особам.

Протягом 2022 року на гарячу лінію Білгород-Дністровської РВА звернулось 41 особа, по яким надано відповіді.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян це:

  • Питання гуманітарної допомоги у вигляді продуктів харчування – 11 заяв;
  • Про перейменування вулиць, села від одної особи надійшло – 9 заяв;
  • Питання благоустрою надійшло від одної особи – 8 заяв;
  • Інші питання (компенсація за проїзд пільговиків, надання ліків, придбання книг та ін.) – 13 заяв.

Усі питання керівництво селищної ради намагається вирішувати позитивно, відповідно чинного законодавства, в установлені строки.

Селищна рада створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Аналітична довідка про стан стан роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2021 року, що надійшли до Саратської селищної територіальної громади

Відповідно до Регламентів Саратської селищної ради, виконавчого комітету та планів роботи на 2021 рік, Саратська селищна територіальна громада забезпечує неухильне виконання статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян.

Саратська селищна територіальна громада постійно проводить роботу стосовно реалізації громадянами їх конституційного права на звернення, здійснює системні заходи щодо покращення роботи із зверненнями, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органам місцевого самоврядування, усунення причин, що породжують скарги громадян, забезпечення відкритості і гласності.

Відповідно до вимог вищеназваних законодавчих актів, в селищній раді здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень:

— 22.02.2021 та 29.03.2021 року на апаратних нарадах при селищному голові розглянуто питання про стан роботи із розгляду звернень громадян у січні, лютому та березні 2021 року;

— забезпечено функціонування телефонної «гарячої» лінії селищної ради (телефон 048-48-2-12-94) ;

— проводиться роз’яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистого прийому громадян через офіційний веб-сайт Саратської селищної ради (https://sarata.odessa.gov.ua);

— затверджено графіки особистого та виїзних прийомів громадян керівництвом селищної ради та старост (розпорядження селищного голови від 08.02.2021 року № 17-А).

У зв’язку з карантинними заходами значну кількість особистих прийомів громадян було відмінено та перенесено.

За перший квартал поточного року до селищної ради та її виконавчого комітету надійшло 241 заява, з них — 16 колективних, 6 – скарг.

Щодо колективних звернень, то слід зазначити, що більше звернень надійшло від селищних жителів, які просять провести спил дерев, освітлення вулиць та ремонти доріг та ін..

Під час особистого прийому селищним головою прийнято 15 громадян, з них — 1 звернення колективне.

За результатами розгляду, станом на 31.03.2021 року, 102 звернення вирішені позитивно, на 84 звернення дано роз’яснення, 26 – відмовлено у задоволенні, 1 направлено за належністю та 29 звернень в стадії розгляду .

У структурі звернень, що надійшли до селищної ради, загалом домінують заяви.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

  • на першому місці, за актуальністю, питання аграрної політики та земельних відносин – 153 звернення, або 63,5 % від загальної кількості звернень;
  • на другому місці, питання соціального захисту – 45 звернень про виділення матеріальної допомоги на лікування, це 8,7 % від усіх, які надійшли на розгляд;
  • трійку найбільш поширених замикають питання комунальної власності та благоустрою населених пунктів територіальної громади – 15 одиниць, що складає 6,2% від загальної кількості.

За І квартал 2021 року було проведено :

4 засідання виконавчого комітету, на яких розглянуто 44 звернення громадян;

2 пленарних засідання селищної ради, на яких було розглянуто 82 звернення громадян.

Особлива увага приділяється вразливим верствам населення. На виконання Комплексної Програми соціальної підтримки населення Саратської селищної територіальної громади на 2021-2022 роки, затвердженої рішенням сесії від 02 лютого 2021 року №100-VIІІ, із селищного бюджету виплачено у першому кварталі поточного року одноразову матеріальну грошову допомогу на лікування громадянам у суммі 35000 гривень.

Усі питання керівництво селищної ради намагається вирішувати позитивно, відповідно чинного законодавства, в установлені строки.

Робота зі зверненнями у Саратській селищній раді буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.

Селищна рада створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Досягнення гідного рівня життя громадян Саратської селищної територіальної громади було і залишається основною метою роботи.

Селищний голова Вікторія Райчева

Поділитися: